12 Ekim 2022 Çarşamba

Yaz akşamlarının büyüsü

 


13.05.2008


         İçim içime sığmıyor, kızlarla akşam için plan yaptık Alsancak'ta eğlenceli bir gece bizi bekliyor. Gerçi birlikte her şekilde eğlenceli, nerede olduğumuzun pek de önemi yok gibi bence :) Vapurla karşıya geçelim, bir şeyler yeriz sonrasında yeni açılan Pub a gideriz dedik. 

         Hafif bir rüzgar var tenimde hissettiğim ve rüzgarla gelen müthiş melisa kokusu. Yaz demek benim için melisa demek, melisa demek yaz demek :) İnsanın hatıralarını en hızlı kokular canlandırırmış.. Gerçekten bu kokuyla beraber üniversiteye hazırlık günlerimi, yürüyerek geçtiğim sokakları, o sokaklarda yürürken elini hiç ama hiç bırakmak istemediğin insanı ve ona karşı hissettiklerimi bir anda karşımda buldum. "Gerçekten aşıktın değil mi?. Yoksa hala aşık mısın? Bitmemesi gereken bir şekilde bitti, yarım kaldı söylemek ve yaşamak istediklerin, o yüzden böyle hissediyor olabilir misin? Şu anda karşına çıksa ona ne söylersin? 5 sene geçti ama seni hala unutamadım diyebilir misin mesela. Ya da heyecanım hiç geçmedi, seninle yapmak istediğim hayallerime yenileri eklendi, inan üstünden hiç eksilmedi diyebilir misin? Sen umurunda bile değilsin ve hala böyle hissediyorsun gerçekten yazık sana.." diye düşünürken buldum bir anda kendimi...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder